Američki Plakari Po Meri

Američki Plakari Po Meri
Za maksimalno iskorišćen prostor u kome možete odložiti sve od garderobe, posteljine i drugih stvari najbolje rešenje je američki plakar. Oni se mogu izraditi po meri koja odgovara Vašem prostoru, mogu se ugraditi od plafona do poda, a od materijala kombinuje se aluminijum sa staklom ili ogledalima što plakare čini estetski modernim i urbanim. Kvalitet okova zavisi  od proizvođača kao i ogroman izbor kada su u pitanju boje i dezeni. Tako možete birati i boju kliznih vrata.

Kod unutrašnjosti američkih plakara koristi se univer (debljina 18 milimetara) koji je kantovan ABS trakom za kantovanje. Ono što karakteriše univer je to što se lako i jednostavno održava, boje su mu postojane i otporan je na sve negativne uticaje. Unutrašnjost američkog plakara možete osmisliti sami tako da sav prostor u njemu prilagodite Vašim potrebama, a možete se i konsultovati sa majstorom.

Koliko su funkcionalni i čine prostor elegantnim i lepim uverićete se i sami.
  • Izrada svih vrsta plakara po vašoj želji i meri.
  • Dolazak,dostava i montaža je besplatna.
  • Pozovite nas za više informacija.

Cene Usluga

Američki plakar je najbolje rešenje ukoliko želite da:

•    Pregradite neki određeni prostor u svom domu.

•    Sakrijete ili zaklonite neki stari deo nameštaja.

•    Neiskorišćene uglove u svom domu pretvorite u prostore gde ćete odložiti sve što želite.

Za unutrašnju organizaciju i raspored elemenata mogu se napraviti razne varijante,kao što možete  birati  da li će elementi biti sa leđima ili bez. U ovom slučaju koristi se lesonit.

Kod standardnih varijanti američkih plakara podrazumevaju se :

•    Vrata koja su klizna i postavljaju se po celoj dužini od plafona do poda.

•    Unutrašnji prostor koji ima police, fijoke i garderober šipke.

U dodatnu opremu kojom se može ispuniti unutrašnji prostor svakog plakara spadaju:

•    Razne sijalice i druga rasveta

•    Držač za kravate i pantalone

•    Lift za garderobu

Preporučene usluge

Komentari

Slavica 28.09.2013 u 14:09
Zdravo,

Htela bih da porucim 3 americka plakara po meri pa me interesuje koji je rok izrade i da li moze majstor da dodje do nas kako bi uzeo mere i kako bi nam rekao koliko bi plakari kostali?

Hvala
Administrator 28.09.2013 u 17:09
Postovana Slavice,

Rok izrade americkih plakara je od 5 do 15 dana u zavisnosti od kog materijala zelite americke plakare i u zavisnosti koliko nasi stolari imaju posla.

Nas majstor moze doci kod Vas besplatno kako bi se uzele mere sa svim uzorcima od koga mogu da se prave americki plakari.

Pozovite nas radi daljeg dogovora.

Srdacan pozdrav
MajstorBeograd.com
Tijana BG 05.10.2013 u 12:10
Interesuje me gde se mogu videti komadi materijala i boje i da li Vi pravite 3D crteže?

Da li u Vašoj firmi postoje dizajneri koji bi pomogli u dizajniranju unutrašnjosti plakara (prvenstveno mislim na raspored polica, fioka i ostalih detalja)?

Hvala unapred.
Pozdrav.
Administrator 05.10.2013 u 12:10
Postovana Tijana,

Komade materijala Vam moze doneti nas majstor i pokazati Vam.

3D crteze pravimo ali njih moramo da naplatimo ukoliko zelite samo 3D crtez. Ukoliko posle 3D crteza koji Vam mi napravimo Vi odlucite da Vam nas majstor napravi americki plakar po meri,izrada 3D prikaza ulazi u cenu plakara i tada je 3D crtez besplatan.

Nas glavni stolar poseduje veliko iskustvo u izradi americkih plakara po meri tako da kada nas majstor dodje kod Vas dacemo Vam savete i ideje za raspored polica i fioka kako bi Vas plakar bio funkcionalan i kako bi zadovoljio sve vase potrebe.

Ukoliko imate dodatnih pitanja,pozovite nas.

Srdacan pozdrav
MajstorBeograd.com
Milan Gasic 08.10.2013 u 13:10
Zanima me koliko vremena je potrebno da se uradi plakar dimenzija 4x2 metara i koje boje imate na raspolaganju?
Administrator 09.10.2013 u 09:10
Postovani Milane,

Vreme potrebno za izradu plakara dimenzija 4x2 metra je od 7 do 10 dana.

Mi imamo kataloge svih vrsta boja i dezena.

Ukoliko imate dodatnih pitanja,stojimo Vam na raspolaganju.

Srdacan pozdrav
MajstorBeograd.com
Darko i Sonja 09.10.2013 u 16:10
Poštovanje dragi majstori!

Supruga i ja smo razmišljali o izradi američkog plakara za spavaću sobu dimenzija 3,5 sa 2,6 m.

Pošto je reč o jako malom prostoru interesuje nas koja je minimalna dubina polica, i može li se preko celih kliznih vrata postaviti ogledalo.

Mi smo iz Zrenjanina pa nas zanima i cena za izradu i isporuku van Beograda.

Puno hvala unapred.
Administrator 09.10.2013 u 16:10
Postovani Darko i Sonja,

Pozovite nas kako bi razgovarali direktno sa nasim glavnim majstorom u vezi izrade americkog plakara.

Srdacan pozdrav
MajstorBeograd.com
Siniša 13.10.2013 u 17:10
Šta biste preporučili za solidan kvalitet a najpristupačniju i najpovoljniju cenu kada su u pitanju materijali za izradu?
Administrator 14.10.2013 u 08:10
Postovani Sinisa,

Pozovite nas kako bi razgovarali direktno sa nasim glavnim stolarom.

Srdacan pozdrav
MajstorBeograd.com
Milica Stojanovic 13.10.2013 u 17:10
Recite mi kolika je duzina garancije na svaki komad namestaja koji se poruci kod Vas i da li je moguce odlozeno placanje?
Administrator 14.10.2013 u 09:10
Postovana Milice,

Mi dajemo garanciju na sav namestaj. Garancija zavisi od vrste materijala i od vrste namestaja.

Pozovite nas za vise informacija.

Srdacan pozdrav
MajstorBeograd.com
Teodor 13.10.2013 u 18:10
Mi smo u fazi preseljenja iz stana na Banovom Brdu u kuću u Rakovici.

U dve spavace sobe imamo americke plakare izradjene po meri koje bismo voleli da prebacimo u novu kucu.

Interesuje nas da li Vi to radite, koja je cena i da li se ukoliko je to moguce nece ostetiti plakari jer su veoma skupi i kvalitetni.

Puno hvala unapred
Administrator 14.10.2013 u 10:10
Postovani Teodore,

Da, mi radimo prebacivanje plakara.

Cena zavisi od vrste plakara. Tacnu cenu mozemo Vam reci tek kada majstor dodje i pogleda kakvi su tacno plakari u pitanju.

Mi Vam dajemo garanciju da plakari nece biti osteceni u transportu i montazi.

Nema na cemu,hvala na pitanju.

Srdacan pozdrav
MajstorBeograd.com
Majstorluci cika Pere 13.10.2013 u 18:10
Ukoliko je zid od gipsanih ploca da li je moguce uraditi pravi americki plakar visine 2,60 bez ledja i stranica?
Administrator 15.10.2013 u 09:10
Postovani,

Da,moguce je.

Pozovite nas za vise informacija.

Srdacan pozdrav
MajstorBeograd.com
Dubravka-Duca Vracar 14.10.2013 u 19:10
Da li je moguće stari plakar od medijapana koji je očigledno zbog lošeg kvaliteta materijala ili završne obrade (zaista ne znam) nekako restaurirati i obnoviti jer je sav izguljen i uništen?
Administrator 15.10.2013 u 09:10
Postovana Dubravka,

Nas odgovor je DA.

Najbolje bi bilo da nas majstor dodje kod Vas kako bi pogledali u kakvom je tacno stanju Vas plakar.

Nista Vas nece kostati dolazak naseg majstora. Tada cemo mi imati tacan uvid kako se Vas plakar moze obnoviti.

Pozovite nas za vise informacija.

Srdacan pozdrav
MajstorBeograd.com
Vasa Loncarevic 17.10.2013 u 16:10
Koliko košta prepravka starog plakara i može li se napraviti plakar od već korišćenog materijala.

Kolika je cena ruku za izradu?

Veliki pozdrav
Administrator 17.10.2013 u 17:10
Postovani Vaso,

Prepravka starog plakara zavisi od toga koliko je plakar ostecen i koliko treba da se prepravlja.Takodje isto zavisi da li plakar moze da se pravi od vec koriscenog materijala.

Za cenu nasih usluga i ostalih informacija,najbolje bi bilo da nas pozovete.

Srdacan pozdrav
MajstorBeograd.com

Dejana-Deja 19.10.2013 u 17:10
Možete mi reći koliko košta 3D crtež i da li se može ostvariti dodatni popust na izradu više komada nameštaja pored plakara. Hvala
Administrator 20.10.2013 u 19:10
Postovana Dejana,

Cena 3D crteza zavisi od toga sta zelite tacno zelite da bude na 3D crtezu.

Dodatni popust uvek dajemo ukoliko zelite da porucite od nas vise od jednog namestaja ili plakara.
maja 20.10.2013 u 11:10
Molim vas da mi kazete koliko kosta farbanje vrata od plakara koja su od furniranog hrasta,znaci koja je cena farbanja?
Administrator 20.10.2013 u 22:10
Postovana Majo,

Najbolje bi bilo da nas pozovete kako bi razgovarali direktno sa nasim glavnim stolarom.

Srdacan pozdrav
MajstorBeograd.com
Ana 21.10.2013 u 14:10
Postovani, imam pitanje u vezi sa vec postojecim ugradnim plakarom. Dakle, to je stari tip ugradnog plakara iz sedamdesetih godina i htela bih da skinem vrata i stavim klizna. Visina je 280cm a sirina 180cm.

Po mom misljenju bi trebalo da se vrata sastoje iz tri dela. On je sad podeljen na gornji i donji deo, ali volela bih da vrata budu iscela.

Ukoliko je moguce, htela bih medijapan. Unutrasnjost plakara ne bih menjala. Da li biste mogli da mi date okvirni proracun izrade i montaze?

Veliki pozdrav!
Administrator 21.10.2013 u 15:10
Postovana Ana,

Najbolje bi bilo da nas glavni stolar dodje kod Vas kako bi mi videli da li to sto zelite moze da se uradi.

Dolazak naseg majstora Vas nista nece kostati.

Pozovite nas za vise informacija.

Srdacan pozdrav
MajstorBeograd.com
Stela.D. 21.10.2013 u 14:10
Od postavljanja tj. ugradnje plakara prošlo je nepunih 6 meseci a klizna vrata već zapinju po šinama i ne mogu normalno da se zatvore (imaju lufta). Majstor je bio više puta da ih našteluje ali i dalje je manje više slična situacija. Da li se to i Vama nekad dogodilo i možete li da mi pomognete?
Administrator 21.10.2013 u 15:10
Postovana Stela,

Posle ugradnje plakara po meri obicno je slucaj da vrata treba da se dosteluju u nekih slucajevima samo jednom.

Ukoliko se posle nekoliko stelovanja i dalje pojavljuje isti problem onda nesto nije postavljeno kako treba.

Pozovite nas i mi cemo doci da vidimo sta je u pitanju.

Nismo imali takvih problema sa plakarima koje smo radili.

Srdacan pozdrav
MajstorBeograd.com
Dunja 21.10.2013 u 14:10
Koja je maksimalna debljina ogledala koje se može staviti na klizna vrata plakara i čime je najbolje pričvrstiti ga.

Hvala puno
Administrator 21.10.2013 u 15:10
Postovana Dunja,

Postoje nekoliko vrsta stakala i nacina da se staklo pricvrsti.

Pozovite nas kako bi Vam nas majstor rekao vise informacija.

Srdacan pozdrav
MajstorBeograd.com
Neša Pa 24.10.2013 u 10:10
Supruga i ja živimo 15 kilometara od Pančeva i interesuje nas da li bi se do nas i koliko naplatio dolazak za detaljan premer i skicu plakara.

Zanima nas i da li je moguće napraviti manji plakar sa kliznim vratima u kupatilu i od kog materijala bi morao biti a da ne propadne brzo zbog pare i vode.

Puno Vam hvala unapred.
Administrator 24.10.2013 u 12:10
Postovani Neso,

Dolazak naseg majstora Vas nista ne bi kostao, kao ni skica plakara.

Sto se tice manjeg plakara u kupatilu, nas majstor ce doci kod Vas i potvrditi Vam da li je moguce uraditi plakar sa kliznim vratima.

Nema na cemu.

Hvala Vama na pitanju.

Srdacan pozdrav
MajstorBeograd.com


Dijana-Diksi-Pavic 24.10.2013 u 10:10
Koliko dana je potrebno za izradu plakara dimenzija 2.30 sa 2.15 sa običnim vratima koje imaju šarke i koliko bi to koštalo.

Unutrašnjost plakara da bude potpuno jednostavna potrebne su samo police i deo za kačenje garderobe fioke nisu potrebne.

Pozzz
Administrator 24.10.2013 u 23:10
Postovana Dijana,

Cena vaseg plakara bi zavisila od materijala od koga se pravi.

Najbolje bi bilo da nas pozovete i u razgovoru sa nasim majstorom cete saznati okvirnu cenu plakara po meri koji zelite da Vam napravimo.

Srdacan pozdrav
MajstorBeograd.com
Dusica Beograd 25.10.2013 u 16:10
Kod svoje prijateljice sam videla rucno izradjen drveni plakar na kome je oslikan prelep pejzaz i zaista izgleda carobno, pa me jako interesuje da li je kod Vas moguće naruciti drveni plakar po meri i oblebiti ga nekim lepim foto tapetima.

Verno Vas pratim na fejsbuku i mnogo mi se dopada Vaš celokupan rad.

Srdačan pozdrav!
Administrator 25.10.2013 u 18:10
Postovana Dusice,

Odgovor na vase pitanje je DA.

Kod nas mozete naruciti drveni plakar po meri koji ce se oblepiti foto tapetom koji Vi izaberete.

Zahvaljujemo se na pracenju i na pohvalama za nas rad.

Ukoliko imate dodatnih pitanja,pisite nam ili nas pozovite.

Srdacno Vas
MajstorBeograd.com
Mateja 26.10.2013 u 11:10
Zanima me da li radite unutrasnjost garderobera(police fijoke i sipke ) posto bih samo to promenio a vrata i spoljasnost da ostanu?
Administrator 29.10.2013 u 09:10
Postovani Mateja,

Da,radimo unutrasnjost garderobera.

Pozovite nas za vise informacija.

Srdacan pozdrav
MajstorBeograd.com
Anamarija 26.10.2013 u 14:10
Prostor za plakar je širine 175 cm a dubina 40 cm. Da li se na ovako uskom prostoru može izraditi odgovarajući plakar i da li se uopšte isplati staviti klizna vrata ili su bolja obična sa klasičnim otvaranjem?
Administrator 31.10.2013 u 12:10
Postovana Anamarija,

Najbolje bi bilo da nas pozovete kako bi razgovarali direktno sa nasim majstorom.


Slobodan Djurkovic 28.10.2013 u 17:10
Zivimo u jako malom iznajmljenom stanu od 24m2, gde nam je dnevni boravak i spavaca soba iz jedne celine. Vlasnici stana nam ne dozvoljavaju da se ove dve prostorije pregrade zidom, pa smo mi privremeno stavili stari orman.

Da li bi u tom prostoru mogao da se izradi plakar po meri sa jedne strane a polica sa druge, jednostavno i skromno bez nekih specijalnih elemenata i koliko bi nas to kostalo.

Unapred se puno zahvaljujemo.
Administrator 31.10.2013 u 16:10
Postovani Slobodane Djurkovicu,

Moze da se uradi plakar po meri koji ste zamislili.

Sto se tice cene,najbolje bi bilo da nas majstor dodje kod Vas kako bi uzeli mere plakara i kako bi nam Vi rekli kakav tacno plakar zelite.

Dolazak i predracun koji cemo Vam napraviti Vas nista nece kostati.

Pozovite nas za vise informacija.

Srdacan pozdrav
MajstorBeograd.com
Vuk Ostojić 02.11.2013 u 12:11
Poštovanje Majstori,

U pitanju je plakar 5 godina star koji je izrađen od univera i postavljene su plastične klizne šine. Stanje plakara je manje više u redu, osim što su vrata veoma teška i sve češće ispadaju iz šina. Zanima me da li je bolje postaviti metalne klizače, zameniti vrata za neka tanja - lakša ili Vi imate neko drugo rešenje?

Da li su korekcije na starim plakarima skupe i uopšte isplative ili je bolje da se plakar naruči nov uz bolji mehanizam?

Unapred zahvalan.
Administrator 03.11.2013 u 09:11
Poštovani Vuče,

Bilo bi najbolje kada bi naš majstor došao kod Vas kako bi pogledali tačno u kakvom je stanju Vaš plakar i šta bi bilo dobro da se promeni.

Korekcije na starim plakarima ne moraju biti skupe i nije potrebno da menjate plakar jer je Vaš plakar samo 5 godina star.

Hvala na pitanju.

Srdačan pozdrav
MajstorBeograd.com



Slavica Beograd 06.11.2013 u 23:11
Meni je potreban plakar u predsoblju koji bi bio visine 2,5 m i sirine 1,6 sa kliznim vratima i eventualno postavljenim ogledalom.

Zanima me koji materijal biste preporucili kao jedan od kvalitetnijih, za koliko bi mogao da se zavrsi i koja je okvirna cena.

Hvala,
Puno pozdrava.
Administrator 07.11.2013 u 09:11
Poštovana Slavice,

Rok za izradu plakara zavisi od vrste materijala.

Što se tiče cene i vrste materijala,najbolje bi bilo da naš majstor dodje kod Vas kako bi Vam posle razgovora dali okvirnu cenu i predloge od kog materijala preporučujemo da se napravi plakar.

Srdačan pozdrav
MajstorBeograd.com


Sinisa Cerak 19.11.2013 u 16:11
Hodnik je jako mali i prostor u kojem bi se eventualno postavio plakar je 100 sa 115 santimetara. Interesuje me moze li se korisno iskoristiti ovaj prostor i imate li Vi idejno resenje a da pri tom u plakaru budu smeštene sipke za vesalice i odgovarajuce police.

Da li ce plakar biti funkcionalan u ovom slucaju?

Hvala puno
Administrator 20.11.2013 u 00:11
Poštovani Siniša,

Da,postoji mogućnost da se i Vaš prostor maksimalno iskoristi.

Za detaljnije informacije i naše predloge je najbolje da nas pozovete.

Srdačan pozdrav
MajstorBeograd.com
Gabrijela Dorcol 21.11.2013 u 18:11
Postovanje, mene jako interesuje da li pored klasicnih plakara izradjujete i most plakare po meri i ukoliko ih radite da li je cena ista kao i za klasicne?
Administrator 22.11.2013 u 20:11
Poštovana Gabrijela,

Da,naši stolari izradjuju i most plakare po meri.

Izrada most plakara po meri ne mora biti skuplja od klasičnog plakara po meri.

Za više informacija nas pozovite.

Srdačan pozdrav
MajstorBeograd.com
Dejan Djukic 23.11.2013 u 00:11
Plakar je smešten u hodniku i izrađen je pre dve godine po principu uradi sam tj. mojih ruku delo.

Nisam zadovoljan njegovom unutrašnjom organizacijom pa bih želeo ukoliko je to moguće da se napravi reorganizacija i prostor bolje iskoristi.

Možete li Vi da mi u tome pomognete jer su police potpuno nepraktične, mesto gde se kači veš previše uzan i totalni je nered i haos u njemu.

Gledao sam Vaše radove na internetu i moram Vas pohvaliti.

U nadi da ćete mi pomoći puno Vas pozdravljam.
Administrator 25.11.2013 u 22:11
Poštovani Dejane,

Pre svega hvala Vam na pohvalama.

Bilo bi dobro ukoliko bi nam ostavili Vaš broj telefona ili ukoliko bi nas pozvali kako bi razgovarali sa našim majstorom.

Naš glavni stolar bi došao kod Vas kako bi Vam dao predloge i sugestije kako najbolje da iskoristite svoj prostor za američki plakar po meri koji želite da promenite.

Dolazak,saveti majstora i predračun Vas ništa neće koštati. Na Vama posle preostaje da razmislite da li ćete prihvatiti našu ponudu ili ne.

Ukoliko imate dodatnih pitanja,stojimo Vam na raspolaganju.

Srdačno
MajstorBeograd.com
Ceca 25.11.2013 u 23:11
Interesuje me Vase iskreno misljenje o postavljanju harmonika vrata na plakare, pronasla sam na internetu neke predloge i savete gde govore koliko su one prakticnije a pre svega jeftinije.

Da li je to stvarno tako?

Puno Vas pozdravljam, sve pohvale za Vas rad.
Administrator 26.11.2013 u 10:11
Poštovana Ceco,

Harmonika vrata se mogu postaviti na američki plakar.

Jeftinija su i slabijeg su kvaliteta od kliznih vrata. Naša preporuka su ipak klizna vrata. Istina je da su klizna vrata skuplja ali su daleko kvalitetnije rešenje od harmonika vrata.

Zahvaljujemo se na pozdravima i na pohvalama.

Srdačno
MajstorBeograd.com
vesna milovanov 19.01.2014 u 10:01
Poštovani, molim Vas da mi pošaljete imejl adresu na koju mogu da Vam pošaljem nacrt za izradu američkog plakara i kuhinje kako biste mi dali ponudu - okvirnu cenu.
Administrator 19.01.2014 u 14:01
Postovana Vesna,

Nacrt za izradu Vaseg americkog plakara i kuhinje nam mozete poslati na adresu : office@majstorbeograd.com. Nas odgovor ocekujte u roku od 48 sati.

Srdacan pozdrav
MajstorBeograd.com
Nikola 13.09.2014 u 18:09
Postovani,

Da li mozete da mi date ponudu za americki plakar: Trokrilni, dimenzija 250x250x60cm ( sa vratima), gde bi u dva dela bile fijoke u donjen delu a gore police I u trecem delu dva nivoa za kacenje stvari.

Spolja bi se videla samo jedna strana, iznutra moze biti prosta bela povrsina, spolja obogacena iverica.

Ako bi ste mogli da mi posaljete ponudu.

Unapred zahvalan,
S postovanjem
Nikola Colic.
Administrator 02.11.2014 u 02:11
Poštovani Nikola,

Potrebno nam je još informacija kako bi Vam rekli cenu za plakar koji želite da Vam se napravi.

Pozovite nas za više informacija.

Srdačan pozdrav
MajstorBeograd.com
Zoran 30.09.2014 u 15:09
Dobar dan, postovanje

interesuje me cena vrata za americki plakar.Naime ja sam napravio unutrasnjost i samo su mi vrata potrebna.Po mojoj proceni rec je o troja vrata za dimenziju 250cm(pod/plafon) i 258cm(bocni zidovi) - 1%.Vrata bi bila od univera 18 mm i eventualno nekim ogledalom na srednjim vratima. Pa ako bi bili ljubazni da mi date neku orjentacionu cenu od=do.

Unapred hvala...
Administrator 04.11.2014 u 11:11
Poštovani Zorane,

Orijentacionu cenu je teško dati jer nam treba još informacija.

Zamolili bi smo Vas da nas pozovete kako bi pokušali da Vam kažemo okvirnu cenu za americki plakar koji želite da Vam se napravi.

Srdačan pozdrav
MajstorBeograd.com
Ivan 20.11.2014 u 01:11
Postovani,

Vec smo saradjivali.

Sada smo dobili ponudu za izradu (sobnih) kliznih vrata, ali bez montaze. U pitanju su dva krila uradjena sa staklom i alu profilima, dimenzija 73x284 cm.

Dakle, potrebno je postavljanje klizaca u pod (gde je laminat) i plafon (gde je betonska greda) i onda postavljanje ta dva krila.

Da li je neko od vasih majstora strucan da to lepo izvede? Ako je odgovor da, koja bi bila cena?

Unapred hvala
Administrator 29.11.2014 u 00:11
Poštovani Ivane,

Potrebno nam je još informacija kako bi Vam rekli okvirnu cenu.

Pozovite nas na broj telefona koji imamo na sajtu za više informacija,

Srdačan pozdrav
MajstorBeograd.com

Ostavite komentar

Ime:
Email:
Tekst: